PO PEL KA

by - 8:12

Čauky mňauky,
po delší době přicházím s dalším článkem a ten se bude týkat mé účasti pořadu Popelka. Dlouho jsem přemýšlela, jestli článek opravdu postnout. Vím, že se nevyhnu jízlivým poznámkám a hejtům, ale neberu na ně žádný ohled. Chci Vám prostě podat příběh z mé strany.

Popelka je pořad vysílaný na TV Barrandov každý všední den od 16:10. Myslím, že každá holka, co se zajímá o módu, by tento pořad mohla znát. Cílem tohoto pořadu je, za hodinu a půl s částkou 10 tisíc, vymyslet a nakoupit outfit se s svým poradcem a přesvědčit tak své soupeřky a stylistu, že právě vy jste splnila zadané téma nejlíp. 
... EASY pomyslíte si. No já taky jsem myslela, že to bude brnkačka. Pojďte se se mnou podívat, jak tento týden vlastně probíhal z mého úhlu pohledu. 

Do pořadu jsem se přihlásila asi prostě jen z hecu. Nikdy jsem to asi ani nebrala příliš vážně. S mamkou na to koukáme už nějaký ten pátek a prostě jsem to chtěla zkusit. Přihlášku jsem podala někdy v prosinci, s tim, že jsem se dozvěděla, že ve své podstatě berou každého. Záleží jen kdy budete mít čas na natáčení. Na to si musíte vyhradit 4 celé dny. Od ráno do večera. Hodně záleží kam se jezdí nátáčet a podobně. Já jsem udělala poslední zkoušku v úterý 17.1. a hned ve středu jsem dostala SMS jestli bych nemohla od neděle toho stejného týdne točit. A já si řekla, proč ne?

A tak začalo moje dobrodrůžo. Haha


DEN PRVNÍ 
Měli jsme jet se štábem až do Kamenického Šenova a já jsem začala proklínat samu sebe kam jsem se to dostala. Sraz se štábem byl příjemný, všichni se představili, při mém údivu byli všichni chlapi a jen produkční slečna. Řikala jsem si, že to pro ně musí být zábava poslouchat naše kecy o hadrech. 😁 V autě jsem potkala své spolupopelky, Týnku a Mílu. No co Vám budu povídat, v autě jsme se moc nebavili, byly jsem unavené a cesta byla dlouhá. No první den bylo natáčení náročné. Byla opravdu zima a foukal studený vítr, takže natáčení venku bylo úžasný (ne!), když vlastně stojíte poprvé před kamerou a máte pocit, že mluvíte naprosté blbosti. No co. Po našem "náhodném" setkání nás odvezli k první popelce Gabče. Hey hou! No po "seznámení" před kamerou jsem opravdu neměli čas poznat Gabču blíž, protože se odebrala nakupovat. A tim jsme dostali prostor my. Myslím, že jsme si neuvěřitelně sedli s Milou v našem humoru. Já opravdu nechtěla bejt zlá před kamerou, ale s ní to nešlo. Rejpavé poznámky jely jak na běžícím páse. Ale sranda byla neuvěřitelná. První den byl opravdu dlouhý, končili jsme až po 9. večer, naštěstí jsem se stačila rychle rozkoukat, pochopila jsem svou roli a co po mě chtějí.

DEN DRUHÝ
Moje nákupyyy! 😳
Achjo. Já ani nevim, co o tom řikat. Jen, že jsem si to vlastně ani neužila. Nebo jo? U nás doma to asi bylo v pohodě. Všem se tu líbilo. Ale ty nákupy? To bylo zlo. ZLOOOOO
Jakoby se mnou ta kamera moc nedělala ale s Mírou asi jo. Dokonce to vypadalo, že nakupuje on. Ale já jsem to v hlavě měla srovnané a analyzovala jsem si vše v obchodem a proto jsem potřebovala svůj klid. No ale čas ubíhal a já nevěděla, co dělat. Držet se své vize, i když obchody neměly skoro nic, co jsem si představovala. PROČ ?! Všude ty pekelné výprodeje, kde jsou ty poslední kusy, žádné velikosti, nic. Zbytečné procházet. Okey Deni, co teď, napadlo mě při první obchůzce obchodů. Víte, v televizi to vypadalo, jakože jsem na něco sáhla a hned to brala. A ono by to bylo asi nejlepší. Taky malá rada, zkuste si většinu vybrat v jednom obchodě. Po nakupování mi bylo hrozně. Finální rozhovor mluvil jen Míra, protože já neměla slov. PROČ ?! Po odchodu jsem se nechala nalíčit, s tím jsem byla moc spokojená. Pak nahození outfitu a hup před holky. Před štábem jsem měla pocit jakoby jim došly slova. Outfit se mi líbil a spadl mi kámen ze srdce. Jo uznávám tu bundičku jsem nemusela, ale opravdu to byla nejmenší velikost, co tam měli. A holky řikali, že je únor atd. Takže jsem se asi chtěla zavděčit i jim. Ale jinak? Měla jsem z toho super pocit. Taky si myslim, že na fotce, co přidali na FB, vypadam hrozně. Díky moc, pane fotografe. Né často se stává, že se sama sobě líbim, ale v tý televizi, jsem prostě vypadala dobře. Díky Čau.


TŘETÍ DEN
Ten pro mě byl takový nijaký. Jo poznala jsem víc Gabču, ale Míla jelikož nakupovala tak jsem tam neměla toho svého parťáka, navíc tam byl pro nás nový zvukař a ten byl dobrej. Přesně ten typ, co fakt jen kontroluje kvalitu zvuku, ale vůbec neřeší, co povídáme. Což já se mu asi nedivím.
Míla nám představila syna, což byl vyloženě sympaťák 😁 Klasický teeneger. Myslela jsem, že nás Míla něčim překvapí, ale nic takového nepřišlo. A to samé, když se nám ukázala ve svém outfitu. Jo slušelo jí to, ale nebylo to nic, co by, podle mě, nezvádl každý. Já chápu, že je od nás starší, ale nebylo to takový WOW pro mě a proto, si myslím, že dostala ty body, jaké dostala. Prostě jsme od ní čekaly víc.

ČTVRTÝ DEN
Bála jsem se, že Míla bude uražená, ale chovala se dospěle, normálně, i když jsem zjistila, že jí to mrzí. No ale to nezměníme. Tento den, jsme se nasmáli s holkama nejvíc. Týnka prostě měla šílený šatník a my jí moc nešetřili. Šatník pro nás nebyl překvapením, jedním slovem děs. A asi to bylo na nás vidět i v televizi.  Taky jsme se nasmáli, když nám ukázali s přítelem hru, co hrají. Týnka se za ní asi styděla, ale my se nasmáli, takže díky Týnko. Byly to nějaké ty sexuální hrátky. Byt hezký, ale my už chcem pryč. 😁 Hrozně dlouhý to čekání na odjezd. Už dnešní den chceme mít z krku napadlo nás. Ve studiu nám Týnka předvedla svůj outfit, překvapila, ale bylo toho moc. To byla další věc,  kterou vystříhali. My jsem Týnce před Filipem vytknuli vše, co on taky. A ještě nás pochválil, že jsme to řekly za něj.😁 Ale přece ho nemůžou shodit. Nevadí, jdeme na finále.

FINÁLE !!
Ojojo... No je to tady. Vaněk dorazil do studia. A ve velice dobré náladě. Haha. Dobrý vědět. Nervíky pracovaly. Tak jo, teď tady stojíme před ním. Jujujuj. Nemohla jsem mluvit. Fakt jsem si pletla slova, písmena. A první hodnocení. Gabča. Ojojoj. Sjel jí jako malou holku. V pohodě, to bude dobrý, uklidňuju se. Hlavně se nerozbrečet. Okey, dobrý to nebylo. Fuj fuj fuj, mam to za sebou. Počkat co, ono už se vyhlašuje? Shit já vyhrála. Cooo, jo vlastně holky mi daly nejvíc bodů. Uff jdu domů.

Takže asi tak. Neuvěřitelně rychlej spád. Nebudu Vám tvrdit jakou mam radost. Nemam. Ale ani mi to není líto. Já mám totiž vztek. Promiňte mi to, ale tohle Vaněk u mě přehnal a hodně shodil sám sebe. Nepříjemnej člověk, co si každou chvíli protiřečí. Neuvěřitelně u mně klesnul, tim že mě porovnával s blogerkama! Jo, asi značky radši zaplatí třikrát levnější blogerku, s mnohem větším dosahem lidí než jeho. Nedivim se, že na ně má vztek. A vylil si ho na mě. Jeho outfit pro mě? Šílenost. Jednoduše proč? Čim bych asi zaujala chlapa šaty s palmičkama? 😁 No hrozný. Jedna velká komedie. Člověk se nad tim musí pousmát. Protože brát takovýho člověka vážně, to opravdu nejde. 

Další věc je Facebook. U mé fotky byly vesměs pozitivní komentáře, ale musím se vyjádřit k Míle. Lidi bože, berte to trošku s nadhledem. Ani jedná z nás holek, jsem to Míle neměli za zlé. Ona taková je, dělá si z toho strandu. Proč ne. A od toho tam v tom pořadu jste, aby byla ta show. Chcete nudné kravky, co nemají vlastní názor, nebo holky, co se nebojí udělat si z věcí legraci? A pak z nich udělá kravky střih. Jojo střih v tom hraje velkou roli. Protože se točí celý den a nakonec je z toho hodinový pořad s dvouma desetiminutovejma reklamama = 40 minut. Vím, že lidem dělá dobře si rejpat na FB. Jsem rádá, že jsme mohli lidem tuto touhu poskytnout. Jen se bavte na náš účet. Jsme totiž všechny bez vkusu. 🙏


A ještě video pro ty, co to neviděli.
https://www.youtube.com/watch?v=4yQFJPT8cHo

Pác a pusu

You May Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.