Silvestr ve znamení hudby, práce a (skoro) žádného alkoholu 🎵🎶👷🍸

by - 13:59


Tak a po roce zase Vánoce Nový rok. Uteklo to neuvěřitelně rychle. Rok 2016 přinesl velké množství změn (ať už pozitivních či negativních.. whatever.. stay positive 👻) v mém osobním i pracovním životě. Negativní zmiňovat nebudu, i když věřím, že cizí neštěstí je ta největší slast pro všechny čtenáře 😈💩. Z těch pozitivních to je nová láska 💛, dokončení vejšky (říkejte mi pane inženýre 💀👻👽😇), nové příležitosti a zkušenosti ve světě DJingu 🎵🎶 a spousta nových zážitků s kamarády a po několika letech pravá zasloužená dovolená a výletování ✈🔆.

Ale dost vzpomínání. Konec roku byl celkem hektický, ale přižili jsme ho ve zdraví. Sedm vystoupení během Vánoc, které vyvrcholili silvestrovským dvojákem v České Lípě (domovině mé lásky 🏠) a v Jablonci nad Nisou. Nesehnali jsme řidiče (nebo spíš jsem ani nechtěl 😆), takže jediný můj alkohol za večer byly dvě sklenky šampaňského u mé lásky a na novoročním přípitku, což nikomu nemam zazlé, protože mi alespoň nebylo blbě jako v letech předchozích 🙈😂. Poslední den roku jsme domýšleli outfit a povím Vám jednu věc. Je zatraceně těžký se sladit s přítelkyní a DJským kolegou! 😤 Takže jsem ještě 31.12.2016 lítal po městě a sháněl černé kalhoty a černou košili (o které jsem si myslel, že jí vlastním a mám pověšenou doma.. světe div se, nemám ❌). Zaru mu zavřeli před ksichtem, takže jsem pospíchal do Bershky, která byla úplně plná cizinci. Nejspíš vybírali novoroční outfit stejně jako já. 😎 Vlítnul jsem tam, vybral svojí velikost, vyzkoušel v kabince a zaplatil. Takhle rychle jsem odbaven ještě nebyl. 💪 Takže jsem ještě stihnul shishu v nedalekém podniku. 😊😈

Denisku jsem vyzvednul v 6 večer z práce a odvezl domů, kde jsme si dali novoroční přípitek 🍸s rodiči. (Ve Vietnamu je Nový rok právě v 6 večer, takže to byla adekvátní oslavička) Denisku jsem vyhnal převléknout před 9, kdy jsme měli vyjet vyzvednout kolegu a jeho přítelkyni. Nepanovala zrovna dobrá nálada, protože Deniska nebyla nadšená ze svých několika outfitů 👠👗a já se jí snažil zlepšit náladu. Denča a já, 1:0. Nebyla vůbec ze svého outfitu nadšená, což mi bylo samozřejmě ukradený. Líbí se mi sice, jak se obléká, ale i kdyby měla na sobě pytel brambor, tak jí budu milovat 💛👻 a říkat, že jí to sluší. Nebo snad ne? (Pokud myslíte, že ne, tak jste buď sami nebo neznáte lásku 🙊😜)

Naštěstí jí to po cestě do Lípy přešlo. Dorazili jsme tam okolo 11 hodiny a rovnou šli do backstage. Tam jsme vyčkali do třičtvrtě a vyšli ven s pravým šampáněm a skleničkama, abychom si dali novoroční přípitek.

Tamdadadá 🎆🎇🎉🎊 a je tu rok 2017.  Náš první set v novém roce jsme odpálili od podlahy a po hodině, pár focení s fanoušky a náhánění našich děvčat, jsme vyrazili směr Jablonec. Cestu kazila jen hustá mlha a -9 stupňů Celsia! 🌁 Do klubu Střelnice jsme dorazili 20 minut před setem, tak jsme rovnou šli na věc. Vítalo nás 600 přiopitých lidí, tak jsme je nešetřili. 🙉 Jaká úleva přišla s tím, že místo dvou hodin jsme mohli hrát jen jednu. Po setu jsme pokecali s majitelem, naplánovali další akce pro náš #djlife a chtěl vyrazit domů. Naše holky měly ale jinej názor. 😀 Vyslat pro ně přiopitého Antona byl ale špatnej nápad, a ani napočtvrté se mu to nepodařilo. Musel jsem pro ně já. Po úspěšném naložení všech pasažérů do auta jsme vyrazili směr Praha. Dorazili jsme okolo 6 ráno a celou cestu slavnostně zakončili v KFC 💪💩🍖🍗. Do postele jsme se dostali v půl 7 ráno. Optimální čas po Silvestrovských oslavách. ✌

Jaký Silvestr jste měli vy? 

You May Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.