Co pro Vás chystáme na rok 2017

by - 10:03

Nový rok už jsme sice oslavili a předsevzetí si udělili. (No neřikejte, že už ste nějaké neporušily!)


Nejsem zastánce toho, že by Nový rok byl nový start. Svůj nový start si můžete udělat kdykoliv, no ne?! Ale tento rok je jiný. Zjistili jsem totiž s Mírou, že trošku, možná krapet víc prokrastinujeme. Sice oba chodíme do práce, Míra na plný úvazek a o víkendech Djing a já jako brigádu v restauraci, k tomu škola(Míra to už má za sebou). No ta škola. Tam prokrastinuju snad nejvíc. Teď mě čeká zkouškové a já nemám ani šajna. Tak držte palce, jinak mě Míra prý vykuchá. Míra ale taky není svatoušek. Včas do práce nepřišel už dlouho a to díky naší neschopnosti vstávat. Když v tý posteli je taaak krásně, že? Jsme oba spíše sovičky přičemž v noci koukáme na seriály a ráno nemůžem vstávat no. Další věc, chybí nám pohyb! Ani jeden jsme nechodili do fitka, nebo žádnou jinou aktivitu. Koncem roku mě taky skolila nemoc. A to jako dost. Už dva měsíce jsem měla rýmu a kašel všech možných druhů. Když řikám dva měsíce, tak to nepřeháním. Jenže doktorka nic nenašla a naše zdravotnictví není moc ochotné, jak možná asi víte. Takže trpím stále a nijak to nepřestává. Nejhorší je, že už mi to přijde normální, no ale není. Podle imunologa bych měla na 3 týdny vypadnout někam na hory nebo do tepla. No bohužel teď na to opravdu není čas :(

No a tak se dostáváme k tomu, proč jsme se rozhodli s Mírou něco změnit!


Vstávačky včas!
Všimli ste si někdy, kolik má den hodin? 😀 Vážně když vstáváte dřív, je to docela rozdíl. Takže jsme se rozhodli vstávat včas a nějak si usměrnit v kolik chodíme spát. Bude to těžký, protože Míra je DJ tudíž se vrací třeba v 4 hodiny ráno a já když pracuju o víkendu tak pracuju do 1 hodiny ranní a než dojedu domů, no taky žádná sláva. Takže aspoň ten pracovní týden si chcem srovnat.

Fitko!
Nojo. Jak jsem řekla, myslim si, že pohyb je třeba. A jelikož nám postavili fitko hned před bytem! Takže už se tomu nevyhnem ani my. Nechceme jet žádný těžký fitness life. Prostě se jen hejbat, aby nás to bavilo a zároveň jsme se nemuseli omezovat. Jídlo taky chceme trošku usměrnit. To ale přijde časem. (snad)

Blooog!
Ano ano. Máme pro Vás připravených spousta věcí. Focení outfitů pro páry(čekají nás zajímavé spolupráce), hodnocení restaurací a vymejšlení programů a další věci. Vylepšíme náš blog a pořádně to rozjedem.

Dotahování věcí dokonce a seberealizace!
Je důležité mít sve cíle, ale jestě důležitějsí je je splnit! Rozhodli jsem se přihlásit na několik realizačních kurzů, já hledám různé stáže, prostě věci, co se budou do bucoucna hodit. Už nás nebaví o tom jen mluvit. (což byla taky jedna z našich oblíbených aktivit)


Tak ještě jednou krásný nový rok, a teště se na 2017!
Vaše Denda a Míra 

You May Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.